Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Біздің жетістіктеріміз

Автор: admin от 12-12-2016, 23:53, посмотрело: 506

0

Біздің жетістіктеріміз

 

Категория: Оқушыларға

 

Сабақ кестесі

Автор: admin от 12-12-2016, 23:52, посмотрело: 600

0

Сабақ кестесі

 

Категория: Оқушыларға

 

Оқушылармен жұмыс

Автор: admin от 15-04-2021, 03:23, посмотрело: 57

0

Мыңбаев ауылындағы орта мектебінің 1в" 1"г" сынып жетекшілері Мадижанова Г. Айтбаева Г. ZOOM  платформасы аркылы 12 сәуір ғарышкерлер күніне орай "Ғарыш батырлары"тақырыбында сынып сағатын өткізді.Оқушылар тұңғыш ғарышкерлермен және Қазақстан ғарышкерлерімен,Байқоңыр ғарыш айлағымен  танысты.Сонымен бірге "Ғарышкерлер"," Кім тапқыр" т.б ойындар ойнатылды.

Категория: Оқушыларға

 

Күзгі демалыс жоспары

Автор: admin от 26-11-2020, 05:58, посмотрело: 92

0

Бекітемін

Мектеп директоры   

А.Ж.Ибраимова

 

 

«Мыңбаев ауылындағы орта мектеп» КММ

2020-2021 оқу жылында күзгі демалысты жоспарлау

/04-14.11.2020ж/

Мерзімі

Іс-шара бағыты

Іс- шаралар

Сыныптар

Жауапты

5 қараша

Еріктілік

«Асар» челленджі- балаларға, қарттарға көмек көрсету.

 Челлендж «Асар» - оказание помощи детям, людям пожилого возраста

8 сыныптар

Л.А.Нұрлыбаева

Н.Қ.Жұманов

Ұ.Дүйсен

Е.А.Богатырева

6 қараша

Интеллектуалды

«Кітаптар әлемінде» Қазақстан жазушыларымен онлайн кездесу.

«В мире книг» Встреча онлайн с писателями Казахстана

6

сыныптар

Мектеп кітапханасы

А.К.Исаева

А.Ш.Мұсабекова

А.Т.Шынжырбаева

Т.Баум

7 қараша

Кәсіптік бағдар беру

Қазақстан университеттеріне онлайн саяхат.

Онлайн посещения по Университетам Казахстана

9,11 сыныптар

Б.Ж.Абубакирова

Г.М.Чалимбетова

Қ.Т.Қасым

9 қараша

Азаматтық-патриоттық

Қазақстан - менің Отаным балалар суреттерінің онлайн көрінісі.

Казахстан – моя Родина онлайн конкурс рисунков детей

1-2 сыныптар

Сынып жетекшілері

А.Қасымақынов

10қараша

Эстетика

Дарындар әлемі ән,би,шешендік сөздер өнері.

Мир талантов  -песни, танцы, стихи (видео 2-3 мин)

5 сыныптар

Сынып жетекшілері

Н.Т.Ибраимова

11қараша

Ғылыми-техникалық

«Пайдалы ойындар»-робототехникаға байланысты онлайн тренинг.

«Полезные игры» - онлайн тренинг связаннная с робототехникой

 

7сыныптар

Сынып жетекшілері

С.С.Асылбекова

12қараша

Спорттық

«Біз салауатты өмір салтын қолдаймыз» танымал спортшылармен онлайн кездесу.

«Мы за здоровый образ жизни» онлайн встреча с известными спортсменами

8сыныптар

Сынып жетекшілері

А.А.Скаков

13қараша

Сәнді-қолданбалы өнер

«Отбасылық шеберхана» балалар қолөнерінің онлайн көрмесі, ата-аналардың шеберлік сыныбы.

«Семейная мастерская» онлайн выставка рукоделия детей и мастер-класс родителей

3-4 сыныптар

Сынып жетекшілері

Г.Ш.Шотаева

14қараша

Құқықтық

«Өзіңді - қорға»-республикадағы қорғау ұйымдарының кеңесі.

«Защити себя» - совет республиканских органиназиции защиты

10 сыныптар

Қарымсақова А.Қ.

Қожабекова А.

Скендирова Р.Е.

Әлеуметтік желіге жариялау.

Facebook – С.С.Асылбекова

Instagram – А.К.Қасымақынов

 

Орындаған ДТІЖО

Тел.87051112830

 

Категория: Оқушыларға

 

Оқушылармен жұмыс

Автор: admin от 26-11-2020, 05:13, посмотрело: 77

0

     Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Мыңбаев ауылындағы  орта мектептің 10Ә сынып оқушылары "Тәуелсіздіктің 7

қыры: Жаңғыру жолытақырыбында сынып сағатын өткізді.  Сынып сағатында  Елбасының демографиялық

мәселелерді шешу саясаты, қандастарымыздың тарихи Отанына оралуы, қазақ тіліне мемлекеттік мәртебенің берілуі

мен қазақтілді білім беру мекемелерінің ашылуы жайында бейне баянды тамашалап, әңгіме сұхбат жүргізді.
 

 

 

Категория: Оқушыларға

 

Адамзатттық құндылықтар-бақытты өмір негізі

Автор: admin от 26-11-2020, 03:40, посмотрело: 122

0

       Жалпы адамзатттық құндылықтар-бақытты өмір негізі тақырыбында жалпы республикалық бірыңғай өзін-өзі тану сағаты аясында Мыңбаев ауылындағы орта мектебінде орыс 2-6-сынып оқушылары жалпы адамзаттық құндылықтар, яғни Сүйіспеншілік, Ақиқат, Ішкі тыныштық, Қиянат жасамау ,Дұрыс әрекет тақырыптарында сурет салды.
                                                                                                                                     Өзін-өзі тану пән мұғалімі Аблезова А.Е.



 

Категория: Оқушыларға

 

Сабақ жоспары

Автор: admin от 24-11-2020, 01:08, посмотрело: 182

0

  <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->

Алматы облысы Жамбыл ауданы «Мыңбаев ауылындағы орта мектеп КММ»                                    

Мұғалімнің аты-жөні:  Уразова Гулсин Алдабергеновна

 

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Сынып:  8                              Қатысқандар:                       

                                                 Қатыспағандар:                                                     

Сабақ тақырыбы

Д.Исабеков. «Әпке» драмасының  идеясы

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Т/Ж.2.Әдеби шығарманың  идеясы мен  пафосын ұлттық  мүдде  тұрғысынан  ашу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:  Әдеби шығарманың идеясы мен  пафосын ұлттық  мүдде  тұрғысынан ашады;

Оқушылардың басым көпшілігі:  Әдеби шығарманың идеясы мен  пафосын ұлттық  мүдде  тұрғысынан ашады; шығармадағы  іс-әрекетке өзіндік көзқарас білдіреді.

Кейбір оқушылар:  Әдеби  шығарманы  өмірмен байланыстырады, салыстырады.

Бағалау критерийлері:

 Әдеби шығарманың  идеясы мен  пафосын  ұлттық  мүдде  тұрғысынан ашады;

 

Тілдік мақсаттар

Идея, пафос-грек сөзі, сезім, құмарлық, құлшыныс, құштарлық,асқақтық, қуатты  сезім мен терең  шабыт мағынасында қолданылған, бейне, келбет, заман шындығы, сезімталдық, бауырмалдық, жауапкершілік.

Құндылықтар-

ға баулу

  Мәңгіләк Ел идеясы:Тарихтың, мәдениет пен  тілдің ортақтығы. Оқушылардың бойында туған-туысқанға деген  сыйластық  сезімін ұлғайтып, отбасылық қарым-қатынасты   нығайту.

АКТ-ны қолдану

Бейнебаян, спектакльден  үзінді

Пәнаралық  байланыс

 Өзін-өзі тану.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Д.Исабековтың «Әпке» драмасының  заман шындығының бір бейнесі екендігін  біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Топқа бөлу:

Үзіліс уақытында топқа  бөліп алу.

1-топ.  Қамажай

2-топ. Омар

3-топ. Нәзила

4-топ.Ермек.

 

     /5 минут/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7  минут

І.Ұйымдастыру кезеңі.

Мұғалім:

Сәлеметсіздер ме, балалар!

  Бүгін  сіздермен  бірге жұмыс  жасайтындығыма қуаныштымын,  сіздердің  бүгінге  дейін  алған  білімдеріңізді іскерлікпен  жүзеге  асыра  алатындықтарыңызға  сенімім  мол,  сондықтан  бүгінгі сабақта  сіздерге  сәттілік  тілеймін!

     Балалар,  қазір  бейнебаянға  мұқият  зер  сала  тыңдап отырсаңыздар.

 

Бейнебаян  тыңдайды.

«Қандай  жақсы»  атты  бейнебаян. Бейнебаяннан қандай  ой  түйгендіктері  туралы  оқушылар өз пікірлерін айтады.

Мұғалім:  Балалар,  кімнің  әпкесі  бар,  сіз  үшін  әпке  қандай  адам?

Ия,  әпке  үнемі  қамқоршың,  көмек  қолын  созар қорғаның, үйретушің  десек,  қателеспейтін  сияқтымыз.

 

  Ендеше  үй тапсырмасын  тексеру  үшін  тест тапсырмасын  орындайық. (Жұптық жұмыс).

 

ТЕСТ  сұрақтары:

1.»Мен сені үш күн бойы күттім. Адамды  осылай  қорлауға бола ма? Балалар оянып кетеді  деп  телефон соқтырмайтын  өзің...» Үзінді  кімнің сөзі?

А) Қамажайдың

Б) Қабеннің

С)Тимурдың.

2.Күнжара  деген....

А) Жұқа,  бағалы  кездеме  мата.

Б) Майлы  дақылдардың  майын  алғаннан  кейінгі  мал  азығы  ретінде  пайдаланылатын  қалдығы.

С)  Таңдаулы  тағам, жеңсік  ас.

3. Қазақ  қызының  бауырмалдық  ниеті  мен пейілінің  символы  болған....

А) Нәзила.

Б)  Гаухар

С) Қамажай

4.Аяқ астынан пайда  болған әкеге  қарсы  болып,  кетуін талап еткен.....

А) Тимур

Б) Омар

С) Сұлтан

5.Көп  нүктенің  орнындағы  сөз.

Таба  алмай  жүрген  асыңның

.......      жегенін  көресің.

Ретсіз   бөлген   дүниенің,

Айтшы,   Құдай,  төресін.

А)  Жау

Б)  Ит

С)  Дос.

6. «ХХ  ғасыр - ғылымыи - техникалық  прогрестің ғасыры ғана емес, субъективті пікірдің  ғасыры». Кімнің  сөзі?

А) Светлана

Б) Кәмила

С) Нәзила.

7. «Отбасы –кішігірім мемлекет. оны  басқару үшін  жалғыз махаббат жеткіліксіз. Отбасы  басшысының  бойында  ұстамдылық, көрегендік, кешірімділік, мейірбандық сияқты  компоненттер жинақталуы  тиіс. Оған  қосымша отбасы  басшысы нәзік дипломат болғаны да  жөн». Пікірдің  авторы кім?

А) Тимур

Категория: Оқушыларға

 

Мәңгілік Ел идеясы- білім мен тәрбиенің басты құралы

Автор: admin от 24-11-2020, 00:40, посмотрело: 93

0

Алматы облысы  Жамбыл ауданы  

«Мыңбаев ауылындағы орта мектеп» КММ

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары,  педагог сарапшы, физика пәні мұғалімі Асылбекова Сандуғаш Советовна

 

Мәңгілік  Ел идеясы- білім  мен   тәрбиенің басты құралы.

 

Мақсаты:  Болашағымызға бағдар  ететін,  ұлтты ұйыстырып,  ұлттық  мақсаттарға жетелейтін  «Мәңгілік  Ел» идеясын  келешек ұрпақ бойына дарыту, білімі мен білігі сай, дарынды дара тұлғаларды қалыптастыру.

        Бүгінгі құбылмалы заманда ұлттық идея  мәселесі    барлық   мемлекеттер  үшін  маңызды орынға шықты. Бұл туралы Қазақстан  Республикасының  Президенті Н. Ә. Назарбаев  өзінің  «Қазақстан жолы -2050:  Бір  мақсат, бір  мүдде,  бір болашақ»  атты  Қазақстан халқына  Жолдауында:  «Мен қоғамда:  «Қазақ  елінің ұлттық  идеясы  қандай болу  керек?»  деген сауал  жиі  талқыға түсетінін  көріп  жүрміз. Біз  үшін  болашағымызға бағдар  ететін,  ұлтты ұйыстырып,  ұлттық  мақсаттарға жетелейтін  идея  бар. Ол- «Мәңгілік  Ел» идеясы  деген  болатын.

        Жалпы,  «Мәңгілік Ел»  идеясының  үш негізден  немесе  үш тұғырдан  тұратыны  анық. Оны Елбасы Қазақстан халқына жария  еткен  2015 жылға  арналған  Жолдауында айқын  көрсетіп  берді: «Біздің  жалпы  ұлттық идеямыз – Мәңгілік  елді  басты бағдар  етіп,  тәуелсіздігіміздің  даму даңғылын  Нұрлы  Жолға айналдырдық.  Мәңгілік  Ел – елдің біріктіруші  күші,  ешқашан таусылмас  қуат  көзі. Ол «Қазақстан - 2050» Стратегиясының  ғана  емес, ХХІ  ғасырдағы  Қазақстан мемлекетінің  мызғымес  идеялық тұғыры».  Сонымен  қатар «Мәңгілік  Ел»  идеясында Н. Ә.  Назарбаев  басты  жеті  құндылықты  да атап  көрсетті. Бұл ұлттың ұлт ретінде  болашаққа қадам басуына ықпал жасайтын басты қағида іспеттес.

     Елбасының  осы бір Жолдауына тоқталар болсам, біріншіден,  бұл – Қазақстанның  тәуелсіздігі және  Астанасы. Тәуелсіздік  дегеніміз –. Бейбітшілік сүйгіш елдің  аңсарлы азаттығы,  елшілдік, ұлттық  санасы, тарихы  мен  қоса, рухани  құндылықтары,  елдің егемендігі,  халықтың  бостандығы, сана  еркіндігінің  рухы. Бұл бірнеше  ғасырлар  бойы халықтың  армандаған  қасиетті ұғымы. Арман  болып  жеткен тәуелсіздігімізді,  ендігі  жерде сақтап  қалу  біздің халқымыздың  ең  қасиетті борышы.Қандай да бір азғындық әрекеттерден елімізді сақтау-нағыз азаматтарға жүктеледі.

       Екіншіден, қоғамымыздағы  ұлттық бірлік,  бейбітшілік  пен келісім құндылығы  біз үшін ерекше. Себебі, біздің  халқымыз – өзгеге  қысым көрсетпек  түгіл, жылағанды жұбататын, жетімді жебеп, жесірдің көз жасын сүртетін,   көмекке мұқтаж  кез-келген  ұлттың өкілін  бауырына  баса білген  дана,  мейірімді халық.Сондай-ақ, қатер төнген  сәттерде  бірігіп, ұйымдаса  білуінің,  басқа халықтармен  бейбітшілік,  келісім мен  тату  көршілік жағдайында  тұруға  деген ынта- ықыласының  арқасында  ол тарих  тасқынының  астында қалып  қоймай,  өзінің дербестігін,  тәуелсіздігін  сақтап, мемлекеттігін  қалпына  келтіре алғандығы  тарихтан  баршаға аян. Бүгінгі бсаты  мақсатымыз – тату – тәтті  ынтымағы  жарасқан көп  ұлтты  халқымыздың тыныштығы  мен  көркейіп өсуі.   

      Үшіншіден, ғасырлар  бойы басқыншылық – шапқыншылық, соғыстарға,  отарлау  езгісіне, әдейі  ұйымдастырылған  ашаршылық пен  босқыншылықтарға,  саяси қуғын – сүргіндерге  және  тағы басқа  озбырлықтарға  ұшыраса да,  бүгінге  дейін негізгі  халықтық – ұлттық  ділін сақтаған  қазақ  ұрпақтарының ұлттық  рухта  тәрбиеленуі – аса  зәру мәселе  екендігі  айқын сезіледі.Мәңгілік  ел  болу үшін  ұлттың  рухын асқақтатып,  тілін,  дінін, тарихын,   әдебиеті  мен мәдениетін  яғни  ұлттық құндылықтарын  жете  зерттеп, насихаттау  міндеті  тұр. Туған ананы қалай сүю керек болса, туған тілді, дінді, тарихты, мәдениетті  де солай сүю қажет.

   Елбасы  төртінші құндылық,  бұл – индустрияландыру  мен  инновацияларға  негізделген экономикалық  өсім  екендігіне тоқтала  отырып,  әрбір қазақстандықтардың  әл – ауқатының  жақсарып  дамыған отыз  елдің  қатарына қосылудың  бірден – бір  сара жолын  анықтап  берді.Бұл тұрғыда тіпті, кішткентай ауылымыздың өзінде мемлекете таратпынан қолдау алып, шаруашылығын  дөңгелетіп отырған жандарды көріп отырмыз. Бұны Елбасымыздың сарабдал саясатының арқасы деуге болады.

     Бесіншіден, Жалпыға  Ортақ Еңбек  Қоғамы. Жалпыға  Ортақ Еңбек  Қоғамы Елбасының  қазақстандық қоғамның  бүгінгі,  жаңа заманғы  бейнесі  деуге болады. Президент  Н.  Ә. Назарбаевтың  жаңғырту  үрдістерінің табыстылығын  жүзеге  асыратын басты  қағидалардың  бірі ынталандыру. Адал  еңбекке  ынталандырудың  жолын табу,  еңбек  табыстарын қоғамдық   ынталандырудың  жүйесін құру  Қазақстандағы  әлеуметтік жаңғыртудың  аса маңызды  әселелерінің бірі. Бұл  рейтинг  жүйесі. Әркім атқарған  еңбегіне  орай және  көрсеткен  нәтижесіне қарай  бағалануы  заңдылық. Адал  еңбек еткен  ғана  бақытты болмақ.Алдағы уақытта  бұл тұрғыда  ұстаздардың да еңбегі олардың  шынайылығы мен оқушылар тарапынан сұранысқа ие болуына байланысты болмақ.Бұл мұғалімдердің ізденуіне, шығармашылықпен  жұмыс жасауына ықпал етеді деп ойлаймын.

    Алтыншыдан,  бұл – тарихтың,  мәдениет пен  тілдің  ортақтығы;

«Шындығында, өз  елінің  тарихын, философиясын  білу,  ұлттық құндылықтарын  зерттеу,  солар арқылы  ұлттық  идеологияны қалыптастыру,  жас  ұрпақты ұлттық  рухта  тәрбиелеу,  оны ұрпақ  санасына  сіңіру елдің,  ердің  басты мұраты. Сол мұратты жүзеге асыру жолында ұстаздарға қойылар талап шексіз болмақ. Бұл Мәңгілік Ел идеясын бойына сіңірген жас ұрпақ тәрбиелеу идеясы.

    Жетінші  құндылық, бұл – еліміздің  ұлттық  қауіпсіздігі және  бүкіләлемдік,  өңірлік мәселелерді  шешуге  жаһандық тұрғыдан  қатысуы. Ал жаһандық деңгейге жету үшін білімі мен тәжірибесі тең шәкірт өсіру міндеті тұр. Осы міндетті абыройлы атқаруға бар күш-жігерімізді аянбай салуымыз қажет.

    Қорыта айтқанда,  ел  ертеңі көреген  басшы  мен кемеңгер  халқының  негізінде болмақ. Ел болашағы үшін елеңдеп, ертеңі үшін алаңдаған Елбасының идеясына қолдау көрсетіп,  Мәңгілік Ел  болмақ керек! Елбасымыздың  «Мәңгілік ел»  идеясы  өзінен бұрын  өткен  бабалар реформасы  мен  мақсаты бір  болғанымен  мағынасы мен  жүйесі  жағынан зор  айырмашылық  жасайды.Бабаларымыз  халқын ауызбіршілікпен  алға  бастырып, әдет – ғұрпымен  руханиятын  шыңдап, заңдарымен  ел  бүтіндігін жер  амандығын  қорғап отырса,  Елбасымыз  сындарлы саясатымен  өз  халқын дамыған  елдердің  қатарына қосып,  басқа  елдермен терезесін  тең  етіп, бақытты  да  шат – шадыман тірлікке  жеткізу,  бұл дегеніміз  бабалар  арманымен мақсаты  мен  маңызы бір,  мәні  мен жүйесі  бөлек  іс.

     Ел ертеңі жолында  аянбай еңбек етіп, келешегімізді сеніп қолына тапсырар аптал азамат өсіріп шығару-әрбір ұстаздың басты міндеті. Ендеше, осы міндетті дұрыс атқаруға барша Қазақстандық ұстаздарды шақырамын!

 

Категория: Оқушыларға

 

по технике безопасности в летний период

Автор: admin от 21-06-2020, 22:50, посмотрело: 276

0 по технике безопасности в летний период По правилам безопасного поведения на водоемах и реках в летний период. Входите в воду быстро, и во время купания не стойте без движения. Почувствовав озноб, быстро выходите из воды. Не купайтесь сразу после приема пищи и большой физической нагрузки (игры в футбол, бег и т. д.). Перерыв между приемом пищи и купанием должен быть не менее 45–50 минут. В холодную погоду, чтобы согреться, проделайте несколько легких физических упражнений. Не купайтесь больше 30 минут, если вода холодная, достаточно 5–6 минут. При ушных заболеваниях, не прыгайте в воду головой вниз. Не оставайтесь при нырянии долго под водой. Выйдя из воды, вытритесь насухо и сразу оденьтесь. Почувствовав усталость, сразу плывите к берегу. При судорогах не теряйтесь, старайтесь держаться на воде и зовите на помощь. ЗАПРЕЩАЕТСЯ 1.Входить в воду разгоряченным (потным). 2.Заплывать за установленные знаки (ограждения участка отведенного для купания). 3.Подплывать близко к моторным лодкам, баржам. 4.Купаться при высокой волне. 5.Прыгать с вышки, если вблизи от нее находится другие пловцы. 6.Толкать товарища с вышки или с берега. Безопасность на улице Младшие школьники должны хорошо знать свой домашний адрес, номер телефона, как домашнего, так и рабочих родителей. Отправляясь на прогулку, вы должны сообщить своим родителям куда идёте, обговорить конкретное время возвращения домой. Гулять или играть можно только там, где разрешили родители. Избегайте слабоосвещённых и безлюдных мест. Никогда не принимайте от незнакомых людей сладости, подарки, деньги приглашени покататься на машине. Крайне опасно соглашаться с незнакомыми людьми куда-либо пойти или поехать, просить их что-нибудь сделать (например, найти потерявшуюся кошку или собаку, поднести вещи, вместе поиграть или сфотографироваться). Не вступайте в разговор с незнакомыми людьми. Особенно, когда они пытаются узнать, где и с кем вы живёте, где работают ваши родители и т.д. Если вы увидели на улице дерущихся - не встревайте в драку. Обойдите это опасное место стороной и сообщите взрослым, чтобы они вызвали полицию. Если группа людей останавливает вас с вопросами, продолжайте движение. Таким образом, вы помешаете им вас окружить и дадите понять, что не напугались. Если вас схватили на улице и пытаются завести в подъезд или заталкивают в машину, или просто куда-то пытаются тащить - кричите, упирайтесь, зовите полицию, любыми способами привлекайте к себе внимание. Если это случилось в помещении - кричите «Пожар!». Обычно на этот крик откликаются все, кто вас услышал, потому что пожар несёт в себе опасность для всех. По технике безопасности правила пользования велосипедом/скутером Основными профилактическими мероприятиями по снижению травматизма школьников являются: Знание и соблюдение Правил дорожного движения. Наличие исправного велосипеда, знание его устройства. Умение прогнозировать развитие дорожно-транспортной ситуации. Умение оказывать первую помощь пострадавшим. Перед выездом нужно проверить работоспособность всех узлов, особенно тормозов, подтянуть резьбовые соединения, установить средства безопасности: зеркало, фонарь, звонок, отражатели. НЕЛЬЗЯ! Эксплуатировать неисправный велосипед/скутер. Нарушать Правила дорожного движения. Перевозить грузы, которые выступают более чем на 0,5 метра. Грузы должны быть надежно закреплены. Использовать плейер во время езды на велосипеде/скутере. Ездить в условиях ограниченной видимости без света. Учиться ездить на велосипеде/скутере нужно в тех местах, где нет движения автотранспорта, пешеходов, других препятствий. Хорошо, когда в процессе обучения принимает участие взрослый опытный велосипедист. ПОМНИТЕ! Детям до 14 лет запрещается езда на велосипеде, скутере по дорогам. Наибольшая опасность связана с ездой на велосипеде по основным дорогам, где много транспортных средств и высока вероятность возникновения различных дорожных ситуаций, в том числе чрезвычайных. Ехать нужно по правой стороне, на расстоянии 1 метра от края проезжей части дороги. При выезде на основную дорогу необходимо: снизить скорость, а при необходимости остановиться; пропустить пешеходов, идущих по тротуару или обочине; внимательно оценить дорожную ситуацию; уступить дорогу движущимся транспортным средствам; при отсутствии помех выехать на дорогу. Безопасной дистанцией до ближайшего транспортного средства считается расстояние, равное половине скорости движения. Скорость передвижения должна выбираться с учетом реальных условий и обеспечивать безопасность в случае возникновения ЧС. Чем выше скорость, тем вероятнее возникновение ДТП, тем тяжелее последствия. При езде на велосипеде приходится постоянно выполнять различные маневры: обгоны, повороты, развороты, торможение. ПАМЯТКА мерах пожарной безопасности в весенне-летний пожароопасный период связи с наступлением весенне-летнего периода, повышением температуры окружающей среды, ежегодно отмечается увеличение количества пожаров, погибших и травмированных при пожарах людей. Как правило, в этот период происходит несанкционированное сжигание сухой травы, мусора. целях недопущения трагедии следует обратить особое внимание на соблюдение следующих требований пожарной безопасности: не разводите костры вблизи зданий и сооружений, а также в лесопарковых зонах не оставляйте брошенными на улице бутылки, битые стекла, которые превращаясь на солнце в линзу, концентрирует солнечные лучи до спонтанного возгорания находящейся под ней травы; не пользуйтесь мангалами и другими приспособлениями для приготовления пищи; не оставляйте промасленный или пропитанный бензином, керосином иными горючими веществами обтирочный материал; не пользуйтесь пиротехническими изделиями; строго пресекайте шалость детей с огнем. Что делать, если вы оказались в зоне пожара: Почувствовав запах дыма или обнаружив пожар, выясните, что горит, на какой площади, какова опасность распространения пожара. Если ли в зоне движения огня вы обнаружите пострадавших, то примите меры по их эвакуации в безопасное место. О случившемся сообщите в пожарную охрану по телефону 101 или 112. Оцените ситуацию, стоит ли пытаться потушить огонь самостоятельно или лучше поспешить за помощью. Это необходимо сделать даже в том случае, если пожар удалось потушить, так как возможно возобновление горения. Выходите из опасной зоны быстро, перпендикулярно к направлению движения огня, используя открытые пространства. Вал низового огня лучше всего преодолевать против ветра, укрыв голову и лицо одеждой: при этом следует учесть ширину распространения низового огня и трезво оценить возможность преодоления вами этой полосы. Выйдя на открытое пространство, дышите воздухом возле земли – там он менее задымлен, рот и нос прикройте ватно-марлевой повязкой или тряпкой. Наиболее простые способы тушения: залить огонь водой из ближайшего водоема, засыпать песком либо нанести резкие скользящие удары по кромке огня зелеными ветками с отбрасыванием углей на выгоревшую площадь. ПОМНИТЕ, что неумелое обращение с огнем приводит к человеческим жертвам и материальному ущербу. Лица, виновные в нарушении правил пожарной безопасности, в зависимости от характера нарушений и их последствий, несут административную или уголовную ответственность. СЛУЧАЕ ПОЖАРА ИЛИ ПОЯВЛЕНИЯ ДЫМА НЕМЕДЛЕННО СООБЩИТЕ ПО ТЕЛЕФОНУ: ПОЖАРНАЯ ОХРАНА – «101», ПОЛИЦИЯ – «102», СКОРАЯ ПОМОЩЬ – «103», С МОБИЛЬНОГО ТЕЛЕФОНА – «112», УКАЗАВ ТОЧНЫЙ АДРЕС. «Осторожно, клещи!» Началось теплое время года, появились первые листики на деревьях и нежная молодая травка. Но если мы собираемся поехать на природу, не стоит забывать и о том, что весенние месяцы и начало лета — это сезон активности клещей и клещевого энцефалита. Это ни в коем случае не означает, что прогулки по весеннему лесу надо отменять — просто надо, заботясь о здоровье, соблюдать необходимые меры предосторожности и точно знать что делать, когда вас укусит клещ. Клещевой энцефалит — вещь достаточно неприятная, но далеко не все клещи являются разносчиками этой инфекции. Во-первых, начнем с того, как нужно одеться Защита от клеща начинается с одежды Во-вторых, «героев надо знать в лицо» — давайте посмотрим, как выглядит клещ: Вот так мило и симпатично: В-третьих, когда вы находитесь в лесу (кстати, если рядом нет деревьев, то это не значит, что нет клещей), постоянно себя осматривайте просите осмотреть вас других. Если с вами дети, то регулярно проводите их осмотр. Обратите особенное внимание на волосы, шею (в том месте, где начинаются волосы), осмотрите подмышки, спину, паховую область, ноги (чуть выше носков). Это любимые места клещей. Что делать, если клещ уже укусил и присосался? При обнаружении присосавшегося клеща нужно обратиться в медицинское учреждение. Если же приходится удалять его самостоятельно, нужно не повредить его и стараться не оборвать хоботок. захватить клеща пинцетом или обернутыми чистой марлей пальцами как можно ближе к его ротовому аппарату и, держа строго перпендикулярно поверхности укуса, повернуть тело клеща вокруг оси, извлечь его из кожных покровов; место укуса продезинфицировать любым пригодным для этих целей средством (70%-й раствор спирта, 5%-й йод, одеколон ); после извлечения клеща необходимо тщательно вымыть руки с мылом; в случае отрыва головки или хоботка клеща (случайно или во время его удаления) на коже остается черная точка, которую необходимо обработать 5%-м раствором йода и оставить до естественной элиминации; o клеща поместить в емкость с увлажненной водой салфеткой или просто травинкой и по возможности живым доставить в лабораторию для его идентификации и возможной инфицированности возбудителями природно-очаговых инфекций (клещевой энцефалит, клещевой иксодовый боррелиоз). ИНСТРУКЦИЯ ПО БЕЗОПАСНОМУ ПОВЕДЕНИЮ НА ЖЕЛЕЗНЫХ ДОРОГАХ И ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ Общие требования безопасности: железная дорога является зоной повышенной опасности; бесцельное пребывание детей на ней и несоблюдение правил безопасного поведения нередко заканчивается трагически; движение по железнодорожным путям запрещено, даже при отсутствии на них подвижных составов; при движении вдоль железнодорожного пути не подходите ближе 5 метров к крайнему рельсу; на электрифицированных участках железной дороги не поднимайтесь на электрические опоры, не прикасайтесь к лежащим на земле лектропроводам, не влезайте на вагоны, цистерны и другие железнодорожные объекты в целях предотвращения контакта с проводами высокого напряжения; не цепляйтесь за движущийся железнодорожный состав, маневренные тепловозы и другие подвижные составы. Требования безопасности при переходе железнодорожных путей: переходите железнодорожные пути только в установленных местах, пользуйтесь при этом пешеходными мостками, тоннелями, переходами, а там где их нет - по настилам и в местах, где установлены указатели «Переход через пути»; перед переходом путей по пешеходному настилу необходимо убедиться в отсутствии движущегося подвижного состава. При приближении поезда, локомотива или вагонов остановитесь, пропустите их и, убедившись в отсутствии движущегося подвижного состава по соседним путям, продолжайте переход; при переходе через железнодорожные пути не подлезайте под вагоны не перелезайте через автосцепки; подходя к железнодорожному переезду, внимательно следите за световой и звуковой сигнализацией, а также за положением шлагбаума. Переходите через пути при открытом шлагбауме, а при его отсутствии, когда нет близко идущего подвижного состава. Требования безопасности при ожидании поезда: при ожидании поезда не устраивайте на платформе подвижные игры; не бегите по платформе рядом с вагоном прибывающего (уходящего) поезда; не стойте ближе 2-х метров от края платформы во время прохождения поезда без остановки. Требования безопасности при посадке в вагон и выходе из него: подходите непосредственно к вагону только после полной остановки поезда; посадку в вагон и выход из него производите только со стороны перрона или посадочной платформы; будьте внимательны - не оступитесь не попадите в промежуток между посадочной площадкой вагона и платформой. Требования безопасности при движении поезда: не открывайте на ходу поезда наружные двери тамбуров; не стойте на подножках в переходных площадках вагонов; не высовывайтесь на ходу из окон вагонов; не выходите из вагона при остановке поезда на перегоне. Требования безопасности при экстренной эвакуации из вагона: в случае экстренной эвакуации из вагона старайтесь сохранять спокойствие; берите с собой только самое необходимое; окажите помощь при эвакуации пассажирам с детьми, престарелым и инвалидам; при выходе через боковые двери и аварийные выходы будьте внимательны, чтобы не попасть под встречный поезд. связи с имеющими место случаями смертельных травм обучающихся на объектах железнодорожного транспорта, а также фактами вандализма хулиганских действий подростков в отношении объектов железнодорожного транспорта Запомните: - При переходе железнодорожных путей НЕОБХОДИМО ВЫКЛЮЧИТЬ НАУШНИКИ; Переходить через пути нужно только по мосту или специальным настилам. Не подлезайте под вагоны! Нельзя перелазить через автосцепки! Не заскакивайте в вагон отходящего поезда. Не выходите из вагона до полной остановки поезда. Не играйте на платформах и путях! Не высовывайтесь из окон на ходу. Выходите из вагона только со стороны посадочной платформы. Не ходите на путях. На вокзале дети могут находиться только под наблюдением взрослых, маленьких детей нужно держать за руку. Не переходите пути перед близко идущим поездом, если расстояние до него менее 400 метров. Поезд не может остановиться сразу! Не подходите к рельсам ближе, чем на 5 метров. Не переходите пути, не убедившись в отсутствии поезда противоположного направления.

Категория: Оқушыларға

 
 
Назад Вперед
 
yandex.ru